SEO optimizācijas manuālis Latviešu valodā Nr.1!
Šī ir Jūsu diena – visi, kuriem ir savs blogs vai vietne, vai arī gluži vienkārši interesējaties par SEO, vai arī mēģināt spert savus pirmos soļus SEO pasaulē…
NB. Uzspiežot uz iekrāsotām saitēm, Jūs nokļūsiet uz konkrētu atsauci par konkrēto minēto jautājumu vai jēdzienu.
Saglabājam šo lapu grāmatzīmēs, un laižam…
Domēna faktori
1. Domēna vecums: šajā video Matt Cutts apgalvo ka:
Atšķirība starp domēniem kuri reģistrēti tikai 6 mēneši atpakaļ un domēnu, kurš ir jau vairākus gadus, ir ļoti nenozīmīga.
Citiem vārdiem sakot, domēna vecums tiek ņemts vērā, bet… tas nav tik svarīgi.
2. Atslēgvārds augstākā līmeņa domēna nosaukumā: Nedod gaidīto efektu, kā tas bija agrāk, bet tā klātbūtne domēna nosaukumā, ir vērā ņemams faktors. Galu galā, tas taču parādās adreses logā )))
3. Domēns sākas ar atslēgvārdu: SEOMoz organizētās aptaujas dalībnieki piekrita, ka tās vietnes kuru domēnu nosaukumi sākas ar atslēgvārdu ir vairāk revelanti, nekā tie, kur atslēgvārds atrodas vidū. (Latvijas klasika ātro kredītu jomā, to uzskatāmi pierādīja, jo cilvēku fantāzijai nav robežu, un tas ir piemērs).
4. Domēna reģistrācijas laiks: Google patentā ir teikts:
Tiem kuri nesaprot vai negrib lasīt mazus tekstus angliski, pasaku priekšā, domēns Google acīs izskatīsies labāk, ja tā derīguma termiņš būs vairāk nekā gads.
5. Atslēgvārds subdomēna nosaukumā: SEOMoz dalībnieki arī ir piekrituši tam, ka atslēgvārda nosaukums subdomēna nosaukumā, palielina revelanci.
6. Domēna vēsture: Saiti ar nepatstāvīgu hosta vietu vai arī biežu izslēgšanos, liek Google mest nost šādu saitu no meklēšanas rezultātiem, kā arī iztīrīt visu domēna vēsturi, un atvienojot ienākošās saites. Tāpēc džeki, ja nu jūs ganaties pa NIC.lv meklējot kādu vecu un smuku domēnu, kuram ir bijis miljons ienākošo saišu, atmetiet tam ar roku, par Jums jau ir padomājuši. ))
7. Īpaši piemērots saits: Jeb EMD* vēl joprojām var dot Jums priekšrocību, ja protams tas ir kvalitatīvs saits. Nekvalitatīvi saiti tiek nolaisti meklēšanas dzinēja rezultātos pateicoties uzlabotajam EMD apdeitam. (*Exact Match Domain)
8. Publiskā un privātā informācija par domēnu: Slēpta informācija par domēnu var liecināt tikai par to ka, “tur ir ko slēpt”. Matt Cutt , PubCon 2006, sacīja:
“Kad es pārbaudīju informāciju par šādiem domēniem, un pretim saņēmu atbildi, tā ir privāta informācija, tas bija diezgan neierasti… Hostinga privātuma politika un domēna īpašnieka informācija tomēr ir divas dažādas lietas, tāpēc ja saliek vairākas lietas kopā, tad par šādiem gadījumiem lielākajā daļā gadījumu, varam runāt par aizdomīgiem saitiem.”
9. Aizdomīgs domēna īpašnieks: Gadījumos kad Google identificē noteiktu lietotāju, kā spameri vai tamlīdzīgu darboni, tad tiks pārbaudīti absolūti visi šai personai piederošie saiti un pret tiem tiks vērsta Googles uzmanība.
10. TLD* noteiktai valstij : Ja vietnei ir nacionālā līmeņa domēns, tad tas tikai palielina revelantumu noteiktajai valstij, bet ierobežo tās potenciālu attiecībā pret pārējo pasauli. (TLD – Top Level Domain)
Lapas līmeņa faktori
11. Atslēgvārds tegā “Title“: Metategs “Title” lapā ir otra svarīgākā sastāvdaļa (neskaitot kontentu) un tāpēc dod lielu iespaidu uz saita revelantumu.
12. Tegs “Title” sākas ar atslēgvārdu: saskaņā ar SEOMoz datiem, ja tegs sākas ar atslēgvārdu, tas dod daudz lielāku efektu nekā, ja tas atrodas citā tega daļā:
13. Atslēgvārds tegā “description”: Arī šis ir ļoti svarīgs lapas revelantuma rādītājs. Jo tajā aprakstam lapas saturu.
14. Atslēgvārds tegā “H1“: tegs “H1” ir otrs svarīgākais tegs pēc “title”, kurš ietekmē saita revelantumu, kā redzams no šīs diagrammas.
15. Atslēgvārds tiek bieži izmantots saita kontentā: Atslēgvārda bieža klātbūtne vietnes saturā, liecina par saita revelantumu, tomēr meklēšanas dzinējs Google ir arī iemācījies atšķirt tekstus, kas rakstīti speciāli priekš meklēšanas dzinējiem, nevis primāri paredzēti cilvēkiem.
16. Kontenta lielums: Vietnes ar lielu daudzumu vārdu kontentā, skaitās, ka var nosegt jebkuru tēmu daudz plašāk. MicrositeMasters pamērija, kā satura garums ietekmē pozīcijas meklēšanas dzinējos.
17. Atslēgvārdu blīvums: Kaut arī tam vairs nav tik lielas nozīmes kā agrāk, tomēr Google tam pievērš uzmanību, kad mēģina noteikt saita tematiku, tāpēc robežas nav vērts pārkāpt, jo tā tikai nodarīsiet vairāk ļaunuma nekā labuma. (Meklējiet manuāļus par KW Density)
18.Slēptās semantikas rādītājs atslēgvārdos (LSI*) LSI atslēgvārdi palīdz meklēšanas robotiem saprast atslēgvārda patieso nozīmi, kad to nozīmes ir vairākas. Tādu atslēgvārdu klātbūtne vai neesamība arī kalpo kā saita un tā “satura kvalitātes rādītājs*.” (*Latent Semantic Indexing)
19. LSI Atslēgvārdi tegos “title” un “description”: Tāpat kā ar kontentu, LSI atslēgvārdi palīdz pareizi saprast nozīmi starp sinonīmiem.
20. HTML lapas ielādes laiks: Google un Bing izmanto lapas ielādes ātrumu, kā revelantuma faktoru. Meklēšanas roboti var novērtēt orientējošo ātrumu, analizējot kodu un failu izmēru
21. Saturs kas atkārtojas: lai arī mazliet pamainīts, tomēr slikti ietekmē saita revelantumu.
22. “Rel=canonical” atribūts: Ja parezi tiks izmantots šis atribūts, tad par saturu kurš atkārtojas, Jums jāuztraucās vairs nebūs, un Google Jums to visu piedos.
23. Lapas ielādes ātrums Chrome brauzerī: Google var arī izmantot Chrome lietotāju bāzi pēc ielādes rādītājiem, ņemot vērā servera ātrumu, CDN izmantošanu un citus ar HTML nesaistītus ielādes ātruma faktorus.
24. Attēlu optimizācija: Attēli vietnes lapās nodod Google svarīgu informāciju par viņa revelantumu caur nosaukumu (virsraksts, apraksts, paraksts).
25. Kontenta atjauninājuma vecums: Patīk Googlei pielikt pie meklēšanas rezultātiem datumus, tas ir tāpēc, lai lietotājs uzreiz saprastu cik informācija varētu būt aktuāla uz šo dienu piemēram. Tāpēc atjaunojiet kontentu ik pa laikam. Neslinkojiet!
26. Kontenta papildināšanas, atjaunošanas un maiņas biežums: Svarīgs faktors kas norāda uz kontenta “svaigumu”. veselu sadaļu dzēšana vai pievienošana ir daudz efektīvāka nekā sīku labojumu izdarīšana.
27. Satura atjaunināšanas vēsture: Cik bieži kontents ir ticis atjaunots? Katru dienu, katru nedēļu? Atjaunināšanas regularitāte norāda tikai uz to, ka saturam tiek pievērsta svarīga nozīme, un Google to novērtē.
28. Priekšroka atslēgvārdam: Ja saita pirmajos 100 vārdos, Jūsu galvenais atslēgvārds ir atrodams, tad tas ir pozitīvs revelantuma faktors.
29. Atslēgvārds tegos “H2” un “H3”: Atslēgvārda atrašanās h2 un h3 tegos dod vāju efektivitāti.
30. Atslēgvārdu secība: Tieša pieprasījuma sakritība ar tieši tāpat izkārtotu atslēgvārdu secību lapā, pozitīvi ietekmēs lapas revelantumu un tās pozīciju meklēšanas rezultātos.
31. Izejošo saišu kvalitāte: Daudzi SEO speciālisti uzskata, ka saites uz autoritatīviem resursiem paaugstinās to revelantumu, tomēr patiesībā var izsaukt tikai uzticamības faktora palielināšanos, un neko vairāk.
32. Saitu tēmas izejošajām saitēm: Saskaņā ar SEOMoz pētijumiem, meklēšanas roboti var izmantot saitu galveno virzienu, kā Jūsu saita revelantuma rādītāju, tāpēc atsaukties uz Wikipediu katru reizi, kad Jums atkal negribās nekur citur savus apmeklētājus pārvirzīt jo “viņš man taču par TO NEMAKSĀ”, jūs tikai sabojāsiet savu vietnes revelantumu. ja reiz jūsu lapa ir par kaķu skūšanu, un gribās uzlikt kādu atsauci uz citu vietu, kur lietotājs varēs iepazīties ar papildus informāciju, tad piemeklējiet tam atbilsošu lapu.
33.Gramatika un ortogrāfija: Tas ir forši tikai lietotājam, Matt Cutts 2011. gadā šajā sakarā izteica domu, kuru līdz galam ta arī nevarēja saprast, tāpēc čekojat gramatiku pēc iespējas rūpīgāk. Vienkārši apmeklētājam, to būs patīkamāk lasīt.
34. Kontenta orģinalitātes faktors: Kopēt no citiem ir slikti! Bet ja nu galīgi nezinat ko darīt, tad ņemat un tulkojat no citām valodām,vai arī pārrakstiet orģinālu saviem vārdiem, tulkot un uzrakstīt ir tikpat laikietilpīgi un sarežģīti, kā izdomāt un uzrakstīt. Pavisam nesen tas ir 2015. gada sākumā viens resurss tika pārdots par pārs miljoniem ASV dolāru, kur tā īpašnieks vienkārši kopēja citur izvietotos rakstus, nomainot tikai to virsrakstus.
35. Noderīgi papildmateriāli: Sasaņā ar Google direktīvām: noderīgs papildus kontents ir lapas kvalitātes rādītājs. Piemēri: valūtas konvertētājs, kredītu kalkulators u.t.t.
36. Izejošo saišu daudzums: Pārāk daudz “dofollow” saišu var samazināt lapas revelantumu.
37. Mēdiji: Attēlu, video, u.t.t. izmantošana kontentā var būt lapas kvalitātes rādītājs.
38. Iekšējo saišu daudzums, kuras novirza uz konkrētu lapu: Iekšējo saišu daudzums uz kādu noteiktu lapu var būt lapas svarīguma rādītāja faktors salīdzinājumā ar pārējām lapām vietnē.
39. Iekšējo saišu kvalitāte, kuras novirza uz konkrētu lapu: Iekšējās saites no autoritatīvam vietnes lapām var dot būtisku efektu nekā saites no lapām ar mazu PR.
40. Nestrādājošas saites: Šādu saišu liels skaits vietnē var norādīt uz vietnes pamestību, attiecīgi arī uz vietnes kvalitāti.
41. Auditorijas līmenis: nav šaubu tajā, ka Google novērtē vietnes lapu piemērotību konkrētam auditorijas sagatavotības līmenim.
43. HTML kļūdas/WC3 validācija: Liels skaits HTML kļūdu vai nekvalitatīvi uzrakstīts kods norāda uz saita kvalitāti. WC3 validācija, pēc daudzu speciālistu domām ir vājš kvalitātes rādītājs, tomēr Google to ir atspēkojuši ar savu oficiālo paziņojumu.
44. Domēna hostinga autoritāte: Visi fakti runā par to, ka saitu revelantums, kuri izmanto autoritatīvus hostinga servisa pakalpojumus, būs augstāks nekā tiem kuri izmanto nevienam nezināmu hosteri.
46. URL garums. Search Engine Journal ir atzīmējis, ka pārāk garš URL var atstāt sliktu ietekmi uz saita revelantumu.
49. URL līnija: Kategorijas URL līnija arī Google māk lasīt un likt tai saprast, par ko ir saits.
Uzskatāms piemērs ar jautājumu, un par ko ir šis?
50. WordPress un Blogger platformu rakstu birkas. Yoast.com par šo ir rakstījis tā:
“Vienīgais veids, kā uzlabot Jūsu SEO ir – sasaistīt vienu jūsu kontenta daļu ar citu, ja vēl konkrētāk – rakstu grupēšana citam ar citu.”
51. Lapu kategorijas: lapas kas ir sagrupētas pēc kaut kādām noteiktām kategorijām iegūs pozitīvu revelantuma faktora palielināšanos.
52. Norāde uz avotiem: Norādot uz pirmavotu ar saiti, piemēram zinātnisko rakstu, var paaugstināt savu revelantumu. Googles direktīvā arī norādīts kā apskatniekiem nepieciešams sekot līdzi avotu norādēm viņu publikācijās.
53. Marķieri un teksta numerācija: Jūsu kontenta sadalīšana izmantojot marķierus vai numerāciju, palīdz apmeklētajiem vieglāk uztvert informāciju. iespējams Google to pat saprot un tapēc ieviesa webmastertūlī tekstu marķēšanas funkcionalitāti.
54. Lapu prioritāšu noteikšana sitemap: Prioritārās lapas var noteikt uzdodot šos parametrus sitemap.xml dokumentā. Jo ļoti iespējams tas norādīs un to revelantumu.
55. Pārāk daudz izejošo saišu: Pa taisno no augstākminētā kvalitātes noteikšanas dokumenta:
“Dažām lapām ir pārāk, pārāk daudz saišu, kuras novērš uzmanību no lapas satura”
56. Papildus atslēgvārdu daudzums lapā: Ja lapā ir arī papildus atslēgvārdi, tas Googlei dod ziņu par lapas augsto kvalitāti.
57. Atslēgvārdu daudzums vietnei: Beidzies tas laiks, kad vietnes optimizēja uz pārdesmit vārdiem, tagad ir pienākusi jauna ēra, un normāli skaitās veidot semantisko kodolu no 200- 300 atslēgvārdiem, un interneta veikaliem sākot no 10 000 līdz 50 000 atslēgvārdiem.
58. Lapas vecums: Lai arī Google patīk svaigs kontents, veca lapa, kurā kontents patstāvīgi atjauninās, vienmēr uzvarēs attiecībā pret jaunāku lapu.
59. Vienkāršs un ērts lapas makets: Un vēlreiz atsaucamies uz Google direktīvu:
Lapas makets visaugstākajā kvalitātē izceļ un pasvītro kontentu.
Tāpēc nav mums vajadzīgi blinblingi un dizaineru superfičas, mums jādomā par to, kā apmeklētājs uztvers kontentu un vai blingblingi nenovērsīs tā uzmanību.
60. “Noparkotie” domēni: Google apdeiti kopš 2011. gada sāka šādus domēnus lēnām slaucīt ārā no meklēšanas rezultātiem.
Vietnes Saišu faktori
113. “Dabīga” saites izcelsme: Vietnes ar saitēm kurām ir “dabīga” izcelsme ir ar augstāku revelantuma pakāpi
Vietnes Lietošanas faktori un Lietotāju pieredze.
Speciālie algoritmi
Sociālo tīklu faktori
Zīmolu faktori.
160. Zīmola “Enkurteksts”: Firmas “enkurteksts” – tas ir vienkārši un efektīvi.
161. Meklēšanas pieprasījumi un zīmoli: tas ir vienkāršāk par vienkāršu: cilvēki meklē zīmolus. Ja cilvēki meklē Jūsu vietni Google (piemēram: “labākais seo spečuks”), Google noteikti pievērsīs uzmanību kādus novirzīt meklēšanas rezultātus.
162. Vietnei ir sava lapa Facebook un tai saspaidīti “Patīk”: Īsi. Zīmoliem ir tendence veidot savas lapas facebook, un praktiski tiem visiem, katrā postā, ir arī saspaidīti “patīk”. Google tas ir vienalga. No tā pozīcijas neuzlabojas.
163. Vietnei ir savs twitter akaunts un arī sekotāji: Lielajai daļa Twitter sekotāju ir atpazīstams pats zīmols, kas ir tikai zīmola popularitātes apstiprinājums.
164. Oficiālā uzņēmuma lapa “Linkedin”: Lielākā daļa nopietnu uzņēmumu ievieš šo lapu, lai varētu uzturēti un meklētu biznesa kontaktus, rekrutēt jaunus darbiniekus.
165. Darbinieki tīklā “Linkedin”: Rand Fishkin uzskata, ka ja šādu darbinieku kontu ir pietiekami daudz, tas norāda uz zīmola popularitāti.
166. Sociālo tīklu principi: konts socialajos tīklos ar 100000 sekotājiem un tikai 5 ierakstiem lapā, būs mazāk vērtīgs, nekā tamlīdzīgs konts ar daudziem un regulāriem postiem. (lietotāju mijiedarbības faktors)
167. Zīmola pieminēšana ziņu portālos: Lielie un nopietni zīmoli, Google ziņās tiek pieminēti gandrīz katru dienu. Vēl vairāk, atsevišķiem zīmoliem pat ir sava sadaļa.
168. Citēšana: Par brendiem pietiekami daudz tik pieminēts arī bez saitēm.
169. RSS abonementu skaits: Ņemot vera, ka Google ir populārā servisa RSS īpašnieks, ir pamats domāt, ka abonementu skaits ir pietiekami svarīgs faktors, lai noteiktu zīmola popularitāti.
170. Ofisa atzīmēšana Google+ sarakstā: Arī šo faktoru nevar palaist garām, jo Google tad var novērtēt cik nozīmīgs, vai nē, varētu būt konkrētais zīmols.
171. Uzņēmuma, kurš maksā nodokļus vietne: SEOMoz ir nopublicējis rakstu par to, ka Google var pievērst uzmanību tam, ir Jūsu vietne saistīta ar uzņēmumu kurš maksā nodokļus vai nē, tapēc rekvizītus ielikt, nekad nebūs lieki.
Web spama faktori
172. Algoritmu sankcijas: Vienes ar nekvalitatīvu kontentu (parasti kontentu fermas), tiek atpazītas daudz efektīvāk sākot ar Panda algoritma atjauninājumu.
173. Saites uz “Sliktajiem kaimiņiem”: Ja šādas saites ved no Jūsu vietnes, tad Jums tas ir jāsaprot kā negatīvs faktors, un par to, ka Google to sapratīs agrāk vai vēlāk, par to nešaubieties ne mirkli.
174. Redairekti: Viltīgu redairektu klatbūtne Jūsu vietnē tas ir ļoti ļoti slikti. Ja šādu faktu atklās, tad Google vienkārsi pārstās to indeksēt.
175. Uzpeldoša un uzmanību novērsoša reklāma: Mūsu zināmajā Google direktīvā, ir teikts, ka šādas reklāmas klatbūtne ir slikts vietnes kvalitātes radītājs (Googles direktīvu derētu palasīt nu ļoooti daudziem Lv portāliem)
176. Vietnes pāroptimizācija: Ietver sevī visus faktorus lapu līmenī, un tie ir: pārbāzšana ar atslēgvārdiem, to pārbāzšana “title”, “h1” tegos u.t.t. ar vienu vārdu sakot, ja reiz esat pabeiguši saita optimizāciju, pārbaudiet vai tas nav izdarīts pārspīlēti.
177. Liels sludinājumu skaits: “Lapas maketa algoritms” pielieto sankcijas pret vietnēm, kuras ir pārak maz kontenta un pārāk daudz reklāmas.
178. Slēptas partnersaites: Ja aiziet pārāk tālu, parntersaišu slēpšanā (it sevišķi izmantojot kloakingu, kas tik daudziem patīk), var arī “atrauties” no Google.
179. Partnerprogrammu saiti: Nav nekāds noslēpums Googlei nepatīk partnerprogrammu vietnes, un tāpēc daudzi uzskata, ka šādi saiti atrodas zem Google lupas.
180. Datorģenerēts teksts: Google tāpat arī nav nekādā fanā par datoru saģenerēto tekstu. Ja tā atklās šādu vietni, sekos bargas sankcijas, līdz pat ideksācijas pārtraukšanai.
181. Nedabīgi uzpūsts PageRank. Ja aiziet pārāk tālu mēģinājumā pacelt Pagerank, izejošajām vai iekšējām saitēm pārspīlēti pievienojot “nofollow” atribūtu, tas var kalpot ka signāls, par mēģinājumiem apmānīt sistēmu.
182. Iezīmēta spama IP adrese: ja kāda no adresēm no Jūsu servera jau ir bijusi pamanīta Google, kā spama izplatītājs, tas var nodarīt būtisku ļaunumu visām uz servera atrodošajām vietnēm.
183. Spamošana meta tegos: Nevajadzētu pārāk uzbāzīgi lietot izvēlētos atslēgvārdus metategos, ievērojiet rekomendētās proporcijas un viss būs labi, jo pretēji google var atkal pret Jums vēsties ar savām sankcijām.
Spama faktori ārējās saitēs
184. Nedabīgi liela ienākošo saišu plūsma: Pēkšņa un nedabīga saišu pieplūšana uz Jūsu vietni var liecināt, par mēginājumu krāpties, bet tikpat iespējams, ka to ir arī izdarījuši lietotāji, kuriem vienkārši ir iepaticies Jūsu kontents, to ka Google spēj to atšķirt, jau rakstīju iepriekš.
185. Penguin sankcijas: Vietnes kuras trāpija zem Google Penguin sankcijām pietiekami nozīmīgi zaudē savu revelantumu.
186. Nekvalitatīvas saites: Liela daļa no saitēm kuras tiek izmantotas “melnā SEO” paņēmienos (komentāru sadaļas blogos un forumos), var kalpot kā signāls sistēmas apkrāpšanā.
187. Novirzošo saišu, vietņu tematika: Ir tāds populārs saits: microSitemasters.com, kurš pamanīja, ka vietnes ar nedabīgi lielu saišu daudzumu no vietnēm kuras nav nekādā veida saistītas ar Jūsu saita tematiku var krist aizdomās Penguin algoritmam.
189. Brīdinājumi par nekvalitatīvām saitēm: Google katru dienu sūta tūkstošiem paziņojumus, kā atklāt nekvalitatīvas saites. Pēc tam, kā noteikums, seko arī revelantuma kritums, taisnības labad jāsaka, ka ne par visiem 100% ))
190. Saites no vietnēm ar vienādu IP: Šādu saišu nedabīgi liels daudzums no viena servera IP, var kalpot kā zīme, tam ka izveidots kārtējais mazais blogu sindikātiņš viena cilvēka rokās.
191. “Skābe” enkurtekstā: Vārda “skābe” klātbūtne saits enkurtekstā (un ļoti bieži citos medicīniska termina vārdos) var norādīt uz to, ka Jūsu vietne ir uzlauzta vai arī tas ir spams. Tāpēc vienmēr monitorējiet ienākošās saites!
192. Sankcijas, kuras pielieto manuāli. Ir zināmi gadījumi kad Google var manuāli piemērot sankcijas, ja pat viņu pašu robots to īsti darīt negrib. Piemēram var palasīt par pasaulslaveno interneta veikala Interflora krahu pēc šādi pielietotām sankcijām.
193. Pērkamās saites: Šādas saites var ietekmēt PageRank un attiecīgi uz vietnes revelantumu. Par to kā to pareizi darīt, un kā labāk nedarīt jau esmu rakstījis šajā vietnē.
194. Google SandBox: Jaunas vietnes, kurām pēkšņi sākas liela ienākošo saišu straume, tiek pārvietotas uz smilšukasti, lai tās uz kādu laiku ierobežotu.
195. Google Dance: Google “Dance” ik pa laikam var Jūsu vietnes pozīcijas, meklēšanas rezultātos pakratīt, lai pavērotu, kā Jūs uz to reaģēsiet, un ja secinās, ka Jūs nekrāpjaties, atgriezīs pēc kāda laiciņa šīs pozīcijas atpakaļ. Par to var palasīt te.
196. Saišu noraidīšana: Ar šī instrumenta palīdzību var rediģēt ienākošās saites, pēc automātisko vai pusautomātisko sankciju uzlikšanas Jūsu vietnei, bet vislabāk būtu ja saites ik pa laikam Jūs paši patīrītu.
Vēl kaut kas aizmirsies?
Pat nepārlasot visu vēlreiz, pilnīgi noteikti es domāju, ka aizmirsies ir gan.
Daudz kam, kas ir šajā manuālī, Jūs nepiekritīsies.
Sakotnēji šī manuāļa autors bija Brian Dean, kurš to aprakstīja savā blogā.
Par izejnieku arī tika ņemts viņa garadarbs, bet no sevis liku tulkošanu un ejot cauri katram punktam to pēc vajadzības piekorektēju vai pat pārmainīju, tāpēc vai tas ir orģināls vai nē, spriest Jums.
Tas ko es gribēju izdarīt, beidzot ir izdarīts.
Ir pilnvērtīgs SEO manuālis latviešu valodā, un tas ir galvenais.
Daudziem vairs nevajadzēs pārrakt tos reursu kalnus, kurus savulaik pārraku es pats, tāpēc izbaudiet to un novērtējiet, padodiet tālāk, jo- “Zināšanas ir Gaisma“.