Raksts pat nebūtu tapis, bet izdomāju, ja reiz man izdodas kāds labs offeris ar ko bombardēt pa Latviju, tad būs vien jāuzraksta, jo ar līdzīgiem stāstiem par Spānijas, Vācijas, Anglijas offeriem nevienu sen jau vairs nepārsteigsi. Tas, ka šis offeris varētu labi aiziet arī Latvijā, parādīja jau pirmie tā testi manis veidotajā partnermārketinga tīklā BeLikePro.club kurā jau šobrīd ir daudz interesantu piedāvājumu, kuri paredzēti vietējiem partneriem un kuri nemāk vai arī negrib strādāt ar ārzemju piedāvājumiem.
Bet par cik Belikepro.club, kā viens no primārajiem mērķiem bija un ir, pieliet jaunas asinis tieši Latvijas tirgū, tad nekas cits neatlika, kā sākt meklēt Latvijas partnerus un tiem piedāvāt kaut ko jaunu, kas šobrīd ir novedis pie tā, ka Belikepro.club partneru darbības rezultātā, Latvijas nets piepildās ar dažādām reklāmām un reklāmiņām, kuras vēl pirms pusgada tā baigi pamanīt nevarēja. Tas, ka šos offerus cilvēki novērtē un pamana liecina diezgan regulārās “Bez Tabu” reportāžas, kurās žurnālisti skraida apkārt pa dažnedažādiem speciālistiem un iestādēm, lai noskaidrotu, kas tas par brīnupiedāvājumu atkal nonācis vietējā tirgū.
Tad nu atgriežoties pie Vīriešu pašapziņas palielinātāja…
Tie kuri jau ir piereģistrēti, kā partneri belikepro.club tīklā, tie uzreiz sapratīs, par kuru piedāvājumu iet runa, tie kuri nav, pateikšu priekšā – to ir ļoti viegli iedomāties un uzminēt, bet nosaukumu neteikšu, lai tā arī paliek – “vīriešu pašapziņas palielinātājs” ))))
Problēma offerim ir tāda, ka tas aiziet zem 18+ kategorijas ar atzīmi (sexual content), un tāpēc “konservatīvie” draugiem.lv, Google Adwords, utml. šī offera reklāmu principiāli nelaiž cauri moderācijai, lai arī ir paņēmieni, kā arī to apiet.
Nekas cits neatlika, kā atstrādāt tās reklāmas platformas, kuras šo offeri ņem, un ir gatavas demonstrēt (paldies Dievam ir mums šādas iespējas arī Latvijā ). Bet nu tās cenas…. , es jau simts miljons reižu esmu teicis un rakstījis – reklāmas cenas mums Latvijā ir episks nonsens, tāpēc ne par kādu dižo peļnu runāt šajā gadījumā nevar, ja parādītu tikai vienu – ienākumu pusi, tad infa būtu sagrozīta, un neatspoguļotu īsto ainu, tāpēc jāatzīst godīgi, ar maksas trafiku, lai arī plusiņi, bet tik mikroskopiski, ka taisni kauns rādīt )))
Paskatoties uz viena mārketinga džedaja neapsīkstošo enerģiju klapēt augšā rakstu pēc raksta, kuru mērķis ir pārliecināt lasītāju, lai tas veiktu pāreju uz konkrētā offera piezemēšanās lapu un beigu beigās “iekonvertētos”, gluži, kā apskaidrība nāca, ka jāiemēģina tieši šāds reklamēšanās formāts. Atlika tikai viena maza problēma – rakstu vienkārši nebija kur ievietot, jo lielie portāli tādu trešu pie sevis publicēt negribēja, bet ja izdevās pierunāt, tad cena bija tāda, ka varēja uzreiz iet un nošauties.
Bet mēs nemeklējam vieglus ceļus, tāpēc tika apzināti visi (nu gandrīz visi), portāliņi kuriem ir trafiks, sameklēti to īpašnieki, un uzsāktas pārrunas.
Tas, kas viņiem visiem ir kopīgs, nu ok gandrīz visiem – kamēr sarunas iet par maksu par klikši vai par reklāmas demonstrācijas reizēm, viņi gatavi tev iepārdot jebko, bet man taču ir CPA offeris, man nevajag botu klikšķinājumus un imprešenus, tāpēc lielajā daļā gadījumu viņi viens pēc otra atkrita.
Tomēr parādījās viens webmāsters, kurš bija tik ļoti pārliecināts par sava resursa apmeklētāju kvalitāti, ka pateica – daram. Un mēs izdarījām!
Pēc pirmajām pārs stundām palika skaidrs, raksts tik labi ir “aizgājis”, ka jādomā, kā to pasākumu mērgot, pirmais ko izdarījām – pamainījām rakstā izmantotos attēlus, tā teikt, lai pat mācītājs teiktu – te nekā “tāda” nav. Raksts tika “pašķaidīts ar ūdeni”, atsevišķi apzīmējumi un izteicieni tika pārforumulēti un izmainīti, tā ka beigās tas sāka izskatīties pēc pavisam normāla raksta. Atlika tikai to iemānīt Facebook moderatoriem, ko viņi arī veiksmīgi “apēda”, rezultātā tērējot smieklīgus 5$ dienā, pārdošanas apjomi izauga faktiski par 100%, un turpina augt tikpat pārliecinoši, ka šobrīd pat neredzam griestus, kuros agrāk vai vēlāk atdursimies, bet tas jau būs pēc tam.
Statistikas grafikā redzams offera apmeklējums un konversiju skaits pa dienām konkrētajam partnerim.