Faktiski, īsts „case study”, jeb īss un pamācošs stāsts par ideju un tās realizāciju, kā var nopelnīt internetā. Tātad sāksim visu no sākuma ar īsu atkāpi. Manuprāt sieviešu apsēstība ar savu svaru un formām it īpaši pirms peldkostīmu sezonas (vismaz mūsu platuma grādos) ir vienkārši fenomenāla.

To saprot arī visi iespējamie un neiespējamie fitnesa treneri,  tāpēc  viņi  izmanto šo faktu  savās interesēs, un sola samazināt svaru par 149 kg trīs nedēļu laikā faktiski neko nedarot.

Ko dara lielākā daļa sieviešu? Pareizi, pirmais ko viņas padomā ir– tas ir tik forši, es varēšu rīt savus burgerus, turpināt faktiski neko nedarīt, lai “nodzītu” savu riepu, un viss būs forši, un labprātīgi nes atdot naudu šim burvju trenerim, pa ceļam viņa vēl iedzer  „leģendāro” zaļo kafiju, un sameklē somiņā „Godži ogu” kapsulu, jo tas viss arī „palīdz” nomest svaru.

Tie kuri ir strādājuši ar šīm partnerprogrammām, tagad šo lasot smejās kopā ar manīm (bija tak forši oferi?).

Ir vēl  viena īpašā sieviešu kategorija, kuras pat aiz sava slinkuma neiet uz fitnesa zāli, bet izvēlas apmācību ar interneta starpniecību, tāpēc viņas sameklē kāda fitnesa instruktora mājaslapu, kurā ir uztaisīta “treniņprogramma”, un skatoties videorullīšus atkārto tajos demonstrētos uzdevumus. Arī te pilnā sparā strādā interneta mārketologi, viņi meklē apmeklējuma avotus, taisa banerus, slīpē tekstus un taisa reklāmrakstus, lai beidzot ievilinātu pie sevis kārtējo novājēt gribošo.

Tad nu lūk…tagad stāsta pamācošā daļa,

Februāra beigās, Krievijas  (labi, labi, krieviski saprotošā) auditorija pamanīja vienu video, kuru bija izvietojis kāds „fitnesa instruktors”, kurš  nosauca savu video rullīti „Vai Maša spēs notievēt līdz vasaras sākumam? ” un piedāvāja skatītājiem kļūt par kanāla abonementiem, lai tie varētu to visu skatīties faktiski „dzīvajā”.  Lai tā teikt, viss būtu pa godīgo un nekādu izdomātu personāžu.

Interneta mārketings ir tāds ātrais bizness, un dzelzi jākaļ kamēr tas ir karsts, tāpēc ne par kādām vasarām runa nevar iet, ja mēs vēlamies arī no tā nopelnīt.

Tāpēc Maša ņēma un notievēja pa 3 nedēļām, kā pati apgalvo,  un zaudēja 13kg no sava svara. 13kg!!!

Kā pierādījumu izliekot otru video, kurš publicēts ar 8 dienu intervālu, jo atceraties – nu nav mums laika, lai te gaidītu vēl kaut kādas mistiskas 3 nedēļas.

Abonomenti skatījās un salīdzināja video, lai vēlreiz pārliecinātos, ka tā tiešām ir realitāte un lēnā garā turpināja pierakstīties uz nākošo apmācību programmu… Nu neteiksim, ka lēnā garā, bet pa 3 nedēļām faktiski  uzkrāja 100 000 tādu pašu notievēt gribētāju…

Interneta mārketingā ir tāds jēdziens konversija… un psiholoģijā „bailes no zaudējuma”, par kuru es jau rakstīju savā grāmatā (kura vēl joprojām atrodama tepat blogā). Tāpēc faktiski, lai interneta lietotājs izlemtu par nākamo soli, mums viņš jāpiespiež to izdarīt.

Un tāpēc Fitnesa treneris pateica tā: ziniet tas viss ir baigi forši, ka jūs gribējāt notievēt, tomēr man tam būs jātērē arī savs laiks, lai jūs iegūtu tik perfektus rezultātus, tāpēc es tā padomāju Un….. ja tu tiešām gribi notievēt, tad  samaksā lūdzu par šo kursu  30 000 RUB!, (Rēķinot ļoti rupji, tas ir ap 300 EUR)

Sievietēm vispār ir ļoti raksturīga spītība, neatlaidība un mērķtiecība, tāpēc  arī pēc šāda paziņojuma  vairāk nekā 1000 interneta lietotāju apstiprināja savu dalību šajā  ekskluzīvajā videoapmācības kursā.

Bet ir arī tādi lietotāji internetā, kuri kaut ko saprot no cilvēka anatomijas un vispār skatās uz tādām lietām ļoti skeptiski, tāpēc turpināja meklēt informāciju, kas apstiprinātu video falsifikāciju vai citus pierādījumus, kurus nevarētu apgāzt.

Un te: “Bummm”, kā zibens no skaidrām debesīm šonedēļ  salauza  visu Krievijas internetu…  Maša pirmajā video un Maša pēdējā video, izrādījās nav nekāda Maša, bet gan māsa – dvīne  Katja, un dzīvē tā ir sanācis, ka viena no māsām ir ar noslieci uz aptaukošanos, savukārt otra velk uz visiem fitnesa etaloniem

Tā vai savādāk, treneris tomēr ir īsts un turpina strādāt ar „notievēt” gribētājām, un naudu neviens atdot netaisās, jo faktiski krāpšana jau nav notikusi.

Protams, šis storijs tālāk par krievvalodīgo auditoriju diez vai izplatīsies, tāpēc šī ir ļoti laba viela pārdomām, tiem kuri ir ceļā uz savu pirmo miljonu internetā )))

Viss, kas šajā scenārijā bija vajadzīgs interneta mārketologam:

a) atrast fitnesa treneri, vienoties par videorullīšu uzfilmēšanu par atlīdzību

b) atrast divas māsas dvīnes, kuras piekristu nofilmēties par atlīdzību

c)izveidot sociālajā tīklā feiko profilu un to apaudzēt ar draugiem, laikiem, un visām citām muļķībām, bet ar šo uzdevumu sekmīgi tiek galā automatizētie servisi, kuri par samaksu to arī dara.

d) izlikt videorullīti netā un to būstot, lai tas ātrāk uzņemtu apgriezienus, kā to darīt, rakstīju savā rakstā par to kā virzīt videokontetnu internetā.

e) izveidot piezemēšanās lapu ar līdformu, lai vāktu kopā  potenciālo klientu kontaktus.

f) noorganizēt  maksājumu pieņemšanas iespēju.

g) izsūtīt e-pastus

h)skaitīt naudu.

Nu vai nav ģeniāls plāns?