Labai sākuma lapai, jeb landing-page ir liela nozīme gan no SEO, gan arī apmeklētāja viedokļa. Meklēšanas servisi sākuma lapai parasti piešķir salīdzinoši lielāku nozīmi meklējot atslēgvārdus. Savukārt apmeklētāji, bieži neieraugot sevi interesējošu informāciju jau sākuma lapā, mājas lapu pamet.
Labai sākuma lapai būtu vēlams ņemt vērā sekojošus ieteikumus:
Piesaistiet apmeklētāju ar vizuāli izteiksmīgi un vēlams arī interaktīvi izvietotu informāciju. Vēlams labi pamanāms sauklis, kas satur atslēgvārdus un ļauj apmeklētājam saprast ko tieši viņš atradīs šajā mājas lapā. To visu ir vēlams papildināt ar izteiksmīgu aicinājumu rīkoties (iegādāties, pierakstīties jaunumiem, sekot sociālajos tīklos, utml.).
Veido saturu viegli saprotamu un uztveramu. Apmeklētājam uzreiz ir jāsaprot, kas ir tas, ko jūs piedāvājat un kas ir jādara, lai šo piedāvājumu saņemtu. Protams, pēc iespējas ir jāizmanto atslēgvārdi, tomēr ar to izmantošanu nevajadzētu pārcensties.
Veido saturu viegli skenējamu gan apmeklētājiem, gan meklēšanas servisiem. Internetā ir daudz mājas lapas, kas apmeklētājam piedāvā līdzīgu informāciju, kamdēļ apmeklētājs nav gatavs lasīt lielus teksta blokus. Lai izceltu būtiskāko, gan priekš apmeklētāja, gan meklēšanas servisiem formatējot saturu svarīgi ir izmantot virsrakstus (H1, H2, H3), trekninātu tekstu (bold), sarakstus, kā arī citus formatēšanas rīkus.
Lietojiet skaidru aicinājumu rīkoties. Izmantojot krāsu, objektu izmēru, novietojumu palīdziet apmeklētājam izdarīt izvēli. Izmantojiet skaidru komandu: “Pirkt tagad”, “Lejuplādēt”, “Pierakstīties jaunumu listei”, utml.
Optimizējiet lapas virsrakstu (TITLE). Daudzi, kas fokusējas uz lapas apmeklētāju pieredzi (User Experience) bieži piemirst par lapas TITLE, kas ir būtisks lapas meta-elements gan no SEO viedokļa, gan arī priekš apmeklētāja, kas izmanto pārlūku ar vairākiem šķirkļiem (tabs).