Ohhh, neatceros, kad pēdējo reizi saņēmos, lai atkal kaut ko ierakstītu, jo darbs dzen darbu, un šim pasākumam laika neatliek, bet lūk saņēmos, lai atkal arī tu neapdomātu – re: arī Gača izrakstījās, bet nēēē, vienkārši tik daudz visādu fīču notiek, ka ne līdz rakstīšanai. Par ko būs šis raksts? Par to, kā parasti džeki pat tepat Latvijas tirgū taisa piķi, nemaz neiespringstot un konkurē ar aptiekām, jo mēs ar savu partnertīklu to spējam nodrošināt.

Lab, jāsāk man laikam atkal no tālā iemetiena…

Sen senos laikos, kad parādījās Lattelecom partnermārketinga programma, kas būtu arī jāatzīst par lielāko pirmo šāda veida pasācienu Latvijā, un kad atsevišķi kadri taisīja pat 800Ls  dienā, faktiski parāva partnermārketinga kustību arī Latvijā, bet tad to nomainīja “ātro kredītu bums”, un partneri saprata, ka pat lattelecoms ir tikai mazs purkšķis, un atkārtoto pirkumu nebūs, tāpēc goaff pārstāvji nodemonstrēja partneriem, kā īsti strādā shēma ātro kredītņēmēju piesaistē internetā, un aizgāja lielais vilnis uz šo nišu. Lasi pazīstamas rindas?

Jā, piekrīti, bija forši pa 20-50 tādus kredītņēmējus piesaistīt katru dienu, bet laiks iet uz priekšu un…. šis trends vismaz Latvijā jau ir aizgājis tādā meinstrīmā, ka nav pat jēgas par viņu runāt.

Un kamēr es nebiju ieraudzījis lielo bildi, es brīnījos, kāpēc tie visi locekļpagarinātāji un citi līdzekļi tik labi “iet iekšā”, bet atbilde bija meklējama turpat degungalā – es taču reāli konkurēju ar aptiekām, un vispār farmācijas biznesu, ja to tā var nosaukt.

Lab, šobrīd lieveikalos arī var nopirkt dažādus uztura bagātinātājus, bet atceros, ka neilgu laiku atpakaļ aptiekas par to tik ļoti sacepās, ka pilnīg vai kliedza- tā tak darīt nedrīkstot. Kāpēc kliedza? Pareizi- tā ir mega peļņa! Vienkārši milzīga, lai neteiktu vairāk.

Un tad, savācoties pārs cilvēkiem kopā mēs izdomājām, ka nu ir laiks sist pa šo nišu, jo cilvēks ir tāds radījums, kurš tic visam, ko redz. Tev taču pienāk reklāmavīzes tavā pastkastītē? Paskaties uz aptieku avīzēm… tur puse reklamējamo produktu ir uztura bagātinātaji, viņi gāž iekšā naudu, lai paķertu kārtējo pensi uz to, ka beidzot viņam mati būs, kā jaunībā, sāpes locītavās pazudīs, uzlabosies visas analīzes un kas tik vēl nē. Un pensionāri šturmē pēc tam aptiekas un pieprasa šos preparātus.

Mēs esam tajā laikmetā, kad pat pensionāri sēž netā, tāpēc jāsit pa viņiem ar savu reklāmu un jāvāc līdi, tāds lūk īsais ieteikums.

Šobrīd belikepro.club partnermārketinga tīkls ir vienīgais Latvijā, kuram šo produktu klāsts ir mērāms desmitos. Un tas, ka partneri spēj taisīt mierīgus 2-3k EUR mēnesī ir pateicoties tikai tam, ka mēs esam saorganizējuši faktiski visu – lendingus, prelendingus, kreatīvus, uz kuriem atliek tikai gāzt virsū trafiku un saņemt par to naudu. Es vienkārši jau vairs nerakstu par iesācējiem, kuri spēj uztaisīt 1k EUR mēnesī tikai reklamējot šos produktus, jo tā jau ir ierasta ikdiena. Es pat nerakstīšu par atsevišķiem gadījumiem, kad man “klikšķu biznesmenis”, pasaka, ka reāli jūt atšķirību starp ienākumiem no belikepro.club tīkla un Adsense programmas.

Vēl vairāk, visi šie piedāvājumi ir arī viegli mērogojami, uz jebkuriem citiem GEO, arī to visu tīkls saviem partneriem nodrošina,  ka jau vairs nav nozīmes, reklamējam mēs tos vietējiem, vai singapūriešiem – piemēram. Mēs esam gājuši vēl soli tālāk, mums ir gatavi visi materiāli zem lokālajām valodām, arī visi prelendi un garie teksti. Nekas pat nav jātulko. Un vēl vairāk, mēs dodam keivordu listes tiem kuri grib strādāt ar dorvejiem vai arī ar konteksta reklāmu.

Kopš tā laika kad palaidu pablikā tīklu, šī gada pašos pirmajos datumos, man vēl joprojām nav nevienas sūdzības par aizkavētām izmaksām, vai citiem nesmukumiem, ir partneri kuriem ir atrasti pat nestandarta risinājumi, lai tikai viņi varētu saņemt savu naudu, un tas vēl nav viss.

Mēs esam uz viļņa, un uzrāviens ir tāds, ka sajūta ir tāda – vilnis tikai pieņemas spēkā, tāpēc jau tuvākajā nākotnē, dzirdēsiet vēl foršākus jaunumus.

Jo jau šobrīd testējam vairākus “preces pa pastu” offerus, lai pārliecinātos, ka partneriem varēsim iedot ko tādu, kas gāzīs atkal visus pārdošanas rekordus.