Lai palielinātu attiecību – pircēju skaits no visiem apmeklētājiem, svarīgi ir veidot ar apmeklētājiem uzticības saiti. Un šeit nāk palīgā apmeklētāju atsauksmes.
Kā rāda vairāki pētījumi, tad vairāk kā 60% interneta pircēju visticamāk iegādāsies no tāda veikalā, kurā ir ne tikai produktu katalogs, bet arī citu pircēju atsauksmes. Protams, produktu aprakstiem katalogā ir jāspēj radīt iespaids cik produkts ir brīnišķīgs, bet atsauksmes parasti izgaisina jebkādas šaubas.
Varētu šķist, ka apmeklētāju atsauksmes ir labas tikai tad, ja tās ir pozitīvas, tomēr kā rāda pieredze, arī negatīvām atsauksmēm var būt pozitīvs efekts – tās veido uzticības saiti. Objektīvi ņemot – ir labāki un sliktāki produkti, tā pat kā ir vienu produktu viena daļa pircēju var uztvert pozitīvāk, bet cita daļa – negatīvāk. Līdz ar to nevajadzētu baidīties no negatīvām atsauksmēm.
Arī no SEO viedokļa atsauksmēm ir liela nozīme. Netiešā veidā apmeklētāji veido vietnes saturu, kas kopā ar blogu vai jaunumu sadaļu nodrošina pastāvīgu avotu atslēgvārdiem. Tādā veidā konkrētam produktam meklēšanas servisos tiek palielināts reitings.
Visu beidzot ikvienam labam veikalam ir svarīgi piedāvāt saviem klientiem tikai labākos produktus un pakalpojumus. Atsauksmes ir lielisks izpētes avots ne tikai par pašiem katalogā esošajiem produktiem, bet arī par servisu, kādu klients ir saņēmis.