Par PokemonGo laikam nav uzrakstījis tikai retais, un ja kāds vēl to nespēlē, tad dzirdējis noteikti par to ir. Bet ko dara mārketologi? Viņi sēž un domā, kā „integrēties spēlē”, lai no šī popularitātes viļņa iegūtu kādu labumu. Savukārt tie laimīgie, kuru lokālais bizness (veikaliņi, kafejnīcas, picērijas, saloni u.t.t.) kuri pēc noklusējuma bija norādīti Pokemon Go kartē, jau šobrīd gūst papildus ienākumus, tikai pateicoties tam, ka pie ieejas izvieto plakātus, paziņojumu dēļus, un informācijas plāksnes, kuri speciāli paredzēti pokemonķērājiem.
Viss tas protams ir forši, bet ko darīt vienkāršam uzņēmējam vai tirgotājam,visa šī vājprāta laikā? Te būs ideja, kuru es vēl neesmu pamanījis, ka kāds pie mums to aktīvi izmantotu, un par cik tu lasi šo blogu, te būs viens īsts laifhaks, kuru ja neizmantosi pats, tad noteikti pastāsti saviem draugiem vai paziņām, kuriem tas tiešām var noderēt.
Lejupielādējiet spēli un izpētiet karti
Iespējams, jūsu tirdzniecības vieta, vai kafejnīca,vai ofiss jau ir atrodams pokemonu kartē. Tad nekas daudz jums nav vairs jādara. Ņemam un taisam augšā speciālo piedāvājumu, kurš būtu paredzēts šiem pokemonķērājiem, liekam to taisni pie ieejas durvīm, un 146% gadījumos visi šie pokemonisti nāks pie jums iekšā. Nu kaut vai tāds elementārs un neko nemaksājošs piedāvājums, kā – bezmaksas akumulatora uzlādēšana.
Nopirkt un izvietot pokemonu „pievilinātājus”.
Pokemon GO jau no paša sākuma ir monetizēts pasāciens, tāpēc arī spēj bez problēmām mērogoties. Ir viņiem tāda iekšējā valūta – Pokecoins, kuru jūs varat nopirkt. Par simts pokecointiem jūs varat nopirkt vienu pievilinātāju, lai iebarotu savvaļas pokemonus (Lure module) bet par 680 cointiem – veselu paku, kurā jau ir 8 pievilinātāji. OK, katrs no šiem Lure module strādā tikai 30 minūtes, un sanāk diezgan padārgi. Bet par 99EUR, mēs varam iegādāties veselus 14500 pokecointus, un faktiski mums sanāk, ka šādu pievilinātaju mēs varam darbināt veselas 72,5h. Un ja jums nav diennakts veikals, tad šo Lure module iedarbību var „pavilkt” arī ilgāk, tā vienkārši parēķinot, ja jūs strādājat tikai 8h, tad sanāks veselas 9 dienas, jo šo funkciju var ieslēgt un var atslēgt kad vien ienāk prātā.
Kas notiek tālāk?
Notiek tālāk sekojošais – iedomājieties sevi kā makšķernieku, kurš sēž un sākumā iebaro mazās zivtiņas. Tāpat arī te – no sākuma ap jūsu mānekli sāk „tusēt” pirmie pokemoni, kurus dabiski, savās kartēs pamana pokemonķērāji, kuri dodas uz šo spotu, lai noķertu kārtējo reto pokemonu, jo vairāk šo pokemonķērāju sāk uzturēties šajā vietā, jo vairāk reto pokemonu parādās… Nu un beigās jūs jau sapratāt… salauzti galdi, krēsli,piecūkotas telpas, apkārt bardaks… jūsu bizness sāk plaukt un zelt.
Jāņem vērā protams, arī jūsu vietas piemērotība šādām aktivitātēm, jo pokemnķērāju pūļi var traucēt pārējiem jūsu klientiem, bet ja jūs izdomāsiet kā šo momentu atrisināt, tad es domāt, ka bizness tikai iegūs.
Nobeigumam:
Izmantojiet heštegus: #pokemongo, #pokemon un #gotcha #catchthemall, kad veidojat ierakstus soc.tīklos. Šie ir tie heštegi kuriem seko līdzi visi pokemonķērāji. Un tie palīdzēs ātri pievērst uzmanību jūsu precei vai zīmolam.
Jums ir sava aplikācija vai pielikums? Bliežat augšā internet-mēmus, kur galvenajā lomā būtu piemēram Pikačū, kurš aicina ielādēt aplikāciju, kuru viņš pats jau izmanto un ir ļoti apmierināts.
Un vispār es jau sen būtu aizrakstījis Nintendo mārketologiem piedāvājumu, lai atļauj piereģistrēt spēlē, kādu savu nobrendoto skilu vai pat pokemonu… lūk tā būtu megaintegrācija…
Patika ideja? Nošēro, lai uzzina arī pārējie.