Kā pareizi veidot biznesa lapas Facebook, kā uzkrāt Facebook biznesa lapu auditoriju? Ir pazīstami šie jautājumi? Nezini atbildi? Īsais kurss no vadošā interneta mārketinga bloga ir tapis.

Tu noteikti jau 100x esi redzējis dažnedažādus apmācību kursu sludinājumus, kuros sola iemācīt, kā tad beidzot vākt sev apmeklētājus, pircējus vai klientus no šī sociālā tīkla. Es ar pilnu atbildību varu tev pateikt – viss tas ir sūds. Tas ko tev tur “iemācīs” – “kas tas tāds ir Power Editors”, vai “kādus tekstus sastādīt”, un kā “pareizi veidot reklāmas kampaņas”. Sūds tas viss ir un viss. Godīgi. Un ja tu šeit ienāci, tad tevi arī interesē, kā tad beidzot ir pareizi… jā.. un es tev pastāstīšu, kā to dara “īstie džeki”. Īsāk sakot īsais interneta mārketinga džedaja kurss, kā tad ir īsti pareizi.

Atruna. Cilvēkiem ar augstiem morāles principiem, un visādām citādām līdzīgām blaknēm lūgums tālāk nelasīt, jo te runa būs, kā to darīt ātri, nesāpīgi un galu galā nestresot pie tādiem vārdiem kā: “spams”, “bruts”, “pārsers”.

Man nav tūkstošu, ko “likt iekšā” kaut kādu Facebook lapu attīstībā, lai tur parādītos auditorija, toties es zinu, kā šo auditoriju ātri audzēt bez sāpīgiem finansiālajiem izdevumiem. Tāpēc šim rakstam ir tiesības dzīvot. Kā vēl tagad atceros kāda klienta teikto kurš man negribēja dot admina pieeju viņa FB lapai,”jo tur esot pāri 30k sekotāju, kuri vākti gadiem”…. mja…. smieklīgi. Šie 30k vācas pa mēnesi max., kā to darīt tulīt arī uzzināsi.

Iedvesmojoties no nesenā skandāliņa, kā latvijā lielākā facebook lapa “Toma joki” tika nopārdota vienas partijas pārstāvjiem, šo es iepublicēšu, lai visi zina, kā to darīt pašu spēkiem un varētu taisīt tādus “Toma Jokus” veselām tonnām.

Laižam…

  1. Mums būs nepieciešams jauns lietotāja konts.

Reģistrējam jaunu lietotāju FB paši savām rociņām, neizmantojam nekādus autoregus! Konta dzimumam nav nozīmes. Bet pirms regot šo kontu, kas mums jāizdara? Pareizi…. sameklējam turpat facebookā kādu lietotāju postus, “kuri ar galvu ir uz jūs”, kuros tie lūdz palīdzēt atrast, to vai citu dokumentu īpašniekus, un kuros nav aizklāti viņu dati. Tādu postu ir miljons, ticat man. Pats dokumenta foto, mums būs nepieciešams kaut kad nākotnē, tāpēc rakstam tik nost dzimšanas datumu, vārdu uzvārdu, un to arī izmantojam reģistrējot FB kontu, neaizmirstam noseivot (saglabāt kaut kur) pašu dokumenta bildi. Patiesībā tādi mums būs nepieciešami apmēram 10. Ja izmantot to visu neļauj jūsu  ticība, arī nav nekāda problēma, vienkārši konti tiks bloķēti ļoti ātri.

2. Mums būs nepieciešams papildus interneta pārlūks priekš mūsu viltus profiliem. Varu ieteikt “chromium”, nejauciet ar Google Chrome! Ejam googlēt, lai atrastu.

3. Mums būs nepieciešams Google Chrome paplašinājums “FB UID Scraper Lite”, ejam un bez maksas to varam sev dabūt oficiālajā Google Chrome veikalā. Šī intrumenta jēga ir tajā, ka apmeklējums mums nav vajadzīgs kaut kāds, bet precīzi ietārgetēts un mums derīgs.

4. Mums būs vajadzīga programmiņa “Facebook Blaster Pro”. Arī tā ir ātri atrodama, ja mākam lietot Google. Palaižot programmu sākotnēji mēģinās atvērties Internet Explorer. Vērt ciet šo interneta pārlūku nevajag, kamēr pati programma nav palaidusies. Kā atvērās mūsu blasters, tā varam slēgt ārā IE. Dažreiz gadās, ka blasters uzkarās, bet tā drīzāk ir izstrādātāju problēma, tāpēc lamājiet viņus.

5. Mums būs nepieciešams Google Chrome paplašinājums “Facebook Suggest Friends To Another Account”, to atkal var lepjupielādēt no daudziem pazīstamā pakistāņu hakera lapas. Adrese: https://khalil-shreateh.com/khalil.shtml/index.php/facebook/facebook-scripts/11-facebook-global/facebook-scripts/160-facebook-suggest-all-friends-to-another-account-chrome-extension.html

Lai viņa strādātu korekti, jūsu Facebook jābūt ieslēgtai US engliša valodai.

6. Tātad, mēs atverot citu interneta pārlūku esam izveidojuši jaunu lietotāja kontu, apstiprinājuši lietotāju (ooooo aizmirsu, jums labāk tomēr uztaisīt arī jaunu pastkastīti), apstiprinajuši šajā e-pasta kastītē arī savu reģistrāciju un pagaidām to turam atvērtu. Tagad dodamies uz mūsu pamat interneta pārlūku, spiežam uz mūsu pašu anketas – spiežam uz FB UID Scraper LIte (vajadzēja parādīties tādai smukai podziņai pēc tā uzstādīšanas mūsu interneta pārlūkam), un mums parādās logs ar izvēles parametriem. Ieliekam piemēram tārgetu uz USA un piemēram: “born in” Washington un spiežam test. ja nepieciešami papildus parametri, tad meklēšanas parametros spiežam “and”.

Mums atverās meklēšanas rezultātu logs, kopējam adresi, kuru pēc tam ievietojam pārlūka lodziņā, kurā sēž mūsu feiks, tālāk izvēlamies 2-3 cilvēkus kuri ir maksimāli līdzīgi tam ko mums vajag un arī viņiem nosūtam aicinājumus draudzēties.

Kas notiek tālāk?

Tālāk notiek sekojošais: Feisbūks sāks analizēt likumsakarības un jau pats sāks piedāvāt līdzīgu cilvēku profilus, jums kā draugu ieteikumus. ja neparādās, tad piemetam vēl pārīti klāt, tad būs 100%.

7. Palaižam Blaster PRO un logojamies ar savu feiku.

Sakārtojiet uzstādījumus, kādi jums liekas ērtāki vai pareizāki. Aktivizējam cilni ar pārseri un spiežam uz mūsu feika draugiem. Standartā mums parādīsies maksimāli 10 Facebook ID, kas mums protams ir par maz, tāpēc spiežam uz blaster broswer- parādīt vairāk draugus un ar pārseri skanējam lapu pēc lapas. Atvērt visu ar vienu klikšķi nesanāks, te mazliet pastrādājam. Kad Facebook ieteikumi beigsies, spiežam uz “import” atzīmējam ķeksīti un spiežam “start”. Kad blasters visus piedāvājumus draudzēties izsūtīs, paies laiks. Bet mēs taču strādājam “industriālos” apjomos? Tāpēc laiku netērējam, un vācam kopā jaunus ID piedāvājumus, tikmēr paralēli ik pa laikam paralēli pārslēdzoties uz mūsu pamatbrauzeri un ņemam pretīm aicinājumus draudzēties. Ar rokām to darīt nav nepieciešams, to var darīt arī automātā, izmantojot vienkāršu skriptu.

Kad blasters izsūtīs visus draudzēties piedāvājumus tiem cilvekiem kurus jūs it kā varētu zināt, un jums sāks pretim nākt pilnīgi nesaprotami draudzēties piedāvājumi vienkārši ik pēc 50 šādiem piedāvājumiem, pārlādējiet savu interneta pārlūku un pagaidiet 30 sekundes.  Īsāk sakot jums nepieciešams šādā veidā 500-600 “draugus”.

8. Aptuveni pēc 300 šādiem izsūtītiem pieprasījumiem feisbūkistiem rodas šaubas, par jūsu autentiskumu, tāpēc piedāvās apstiprināt jūsu identitāti ar SMS, var jau pirkt ZZ vai Amigos, bet tas tak pagājušais gadsimts… ejam te: https://sms-reg.com/ viss būs labi.

Pēc apstiprināšanas ieejam sava konta iestatījumos un izdzēšam numuru uz kuru tika atsūtīts apstiprināšanas kods. Mums tak nevajag svešu telefona numuru, vai ne?

9. Pats sarežģītākais mums ir aiz muguras, tagad mums ir nepieciešami pārs brutu un autoregu konti. “Autoregi” der ja ir “nostāvējuši” apmēram pusgadu, bet “bruti” ir ļoti gut. Kur tos ņemt, googlējiet, es taču nemācu te darīt neko aizliegtu. Bet viņi parasti ir par maksu un tiek izķerti ļoti ātri. Īsumā , kas ir brutots konts?  Brutots, nozīmē – “uzlauzts un aizdzīts”, tādam kontam pēc iegādes mainam: e-pastu, paroli, foto, un gatavs. Pēc šī manevra ar rociņām sūtam pieprasījumu draudzēties mūsu sākotnēji radītajam kontam un attiecīgi arī apstiprināt no viņa pienākošos draudzības aicinājumus.

10. Laižam vaļā pielikumu no 5. punkta. Mūsu uzdevums ir sekojošajā: ievietot pēc kārtas visas mūsu nopirkto kontu saites šajā “brīnumlīdzeklī” un spiest uz “start”. Pagaidīt pārs sekundes kamēr nolasās viss “draugu” saraksts un atkal nospiest “start”, lai izsūtītu mūsu jaunajiem apmēram 500-600 draugiem sadraudzēties ar citiem mūsu draugiem (iegādātajiem papildus kontiem).

11. Apmēram pēc pusstundas šie pieprasījumi parādīsies mūsu kontos un visiem mūsu savāktajiem draugiem. Uz tiem spiest nevajag, to darīs tie paši 500-600 “draugi”, kad viena daļa no viņiem to izdarīs, tad draudzēties piedāvājumu vietā mēs ieraudzīsim citus draudzēties pieprasījumus, tos gan ir nepieciešams apstiprināt, jo tas savukārt iedarbinās Facebook algoritmu, kas jūsu kontu sāks tiražēt pa labi un pa kreisi. Tādā veidā, īzī pīzi no šiem 500-600 “draugiem”, mēs ātri tiksim līdz 3000 -4000 “draugiem”. 5000 mums ir limits, tāpēc arī forsēt vairāk nevajag.

Ko ar šo visu masu darīt tālāk? Par to tad arī uzrakstīšu nākošreiz. Bet ja parēķināsim vienkārši, tad jau šeit mums ir aptuveni 30 000 liela auditorija savākta,tomēr mums tā ir jākoncentrē vienam mērķim, tāpēc nākošais manevrs būs aprakstīts rīt. Un vispār labāk negaidi, vienkārši izdari to, kas te jau uzrakstīts, savādāk es te atkal sarakstīsu tonnu laifkaku, bet tu raksta beigās pat neatcerēsies par ko bija stāsts sākumā.

Paldies var neteikt. Šis ir klasiskais piemērs, kā to dara faktiski visās supermegaūber SMM aģentūrās par abnormālu naudu, tāpēc ievērtē to padaloties ar citiem.